tisdag, maj 22, 2007

Ljuset i tunneln

Det finns hopp. Jag börjar se slutet på denna härva. Suck.

Sprang en mil i söndags och passerade på vägen 3 ormar *uäck* I hate snakes!
Mina händer ser anorketiska ut, ryggen ser anorektisk ut. Så vart är allt fläsk? Jo, det biter sig fortfarande fast i rumpa, lår och höfter. Skit också. Men jag får väl skylla mig själv som tränar sporter som ger mig stora lår och vadmuskler.......
Om två veckor ska jag på ett intropass på gymet och sen blir det skrotlyftning hela sommaren :)
Dessutom spelade jag Wii Sports i fredags och upptäckte hur jäkla kul och jobbigt det var. Efter ett boxningspass rann svetten längs ryggen och jag hade faktiskt träningsvärk i båda armar dagen efter. Inte illa av ett TV-spel :)

I lördags såg jag reprisen av programmet "Snygg naken" på femman (tror jag det var)
Vad fan är det för nåt??? En tafsande programledare som verkade vara mer intresserad av att klämma så mkt som möjligt på den halvnakna bruden än att se henne i ögonen. Tyckte det var lite för mkt velourtafs över honom på någe sätt.......(velourtafs?????.....ja, just det....)

Sen blev jag inspirerad av att baka bullar när jag såg Leilas supermumsiga recept på Fyran i söndags....mmmmmmmmmmm...kanel :)
Det går bra i Friskis receptionen. Ska stå både onsdag och torsdag den här veckan. Hoppas på att det ska bli lite action då så att jag hinner lära mig nåt mera då.

Vill ha mera sol och värme nu. Vill springa en mil till. Bara för att jag kan.
Men jag kan klara mig utan ormarna nästa gång tack.

Inga kommentarer: