tisdag, maj 15, 2007

Om sanningen ska fram....

Ok, här kommer fem påståenden om mig. Ett av dom är inte sant. Kan du gissa vilket?

1. En rysk soldat från Murmansk vid namn Andrej raggade på mig i Leningrad för 15 år sen.
2. Jag har sovit i fyllecell i Helsingborg, helt nykter.
3. Jag har gått på klubb i drag.
4. Jag har mött Neil Tennant från PSB på en klubb i London, dansade med honom och fick en autograf.
5. Jag har skrivit texter och sjungit in några demolåtar i ett projekt jag drev tillsammans med en kompis. Vi åtnjöt en smärre framgång i Finland i en väldigt liten lokal krets........

Crazy old me.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

åå vad svårt!!! jag tror nr 4 är falsk men att du varit med om något snarlikt...

Mayumi sa...

Jepp, så e d :) Har aldrig träffat Neil Tennant men det har varit så nääära flera ggr. Har dock hans autograf hemma på en en LP skiva :)
Jag hade ett foto på mig själv i fyllecellen men har tappat bort det......det var verkligen en historia för sig :) Känner ingen som sovit nykter i en fyllecell tidigare :) Men nöden har ingen lag!