onsdag, juli 11, 2007

Tittar bara in en snabbis...

Har ännu inte kunnat slappna av helt....mysko det där men en vecka i fjällen utan kontakt med vare sig släkt eller päron kanske skulle göra susen......
Inte mkt har hänt sen sist. Två turer till Norrtälje, handlat förnödenheter och så sprang jag 6 km idag. Skulle ha gymat igår men hade annat för mig. Tar igen benpressandet imorrn istället. Efter att jag har sprungit milen. Har man semester så ska man ta det lugnt.
Har under kvällen njutit av Miss Marple tillsammans med lite Frödinge ostkaka och ett äpple och ska alldeles strax krypa mer och fortsätta läsa Öster om Eden, min nya favoritbok :)
Lustigt det här med semester. Det finns tusen saker jag skulle vilja göra men har inget att göra dom med......funderar allvarligt på att packa en picknick korg och sticka iväg en hel dag för mig själv utan mobil och utan gnälliga släktingar, kan det va nåt?

Btw, den här bilen bara MÅSTE jag ha http://www.eson.fi/Lincoln/lincoln.htm ,vilken dröm!!!
Seriöst alltså! :)

1 kommentar:

Annsan sa...

Hoppas att du har en toppenskön semester! Låter som det iaf... Om du kollar din spraymail så har du nästa tuff-stopp ;o)
Hoppas att ni kan och vill med! Skynda, skynda!
Kram!