fredag, augusti 31, 2007

I love to move!

Spinning igår igen. Funkar inte lika bra nu när jag inte styrketränade innan. Men det var det där med tid också. Hoppas, hoppas, hoppas att Friskis kan ha helgöppet under hösten. Ska köra gympassen på lördagar isf. Även Ki Box på torsdagar i Norrtälje är bokat och igår blev Carro jag o Julia sugna på att testa det nya Dans passet som Friskis erbjuder nu i Stockholm. Ett pass blandat med Salsa, afrikansk dans och annat kanske kan mjuka upp kroppen. Om inget annat så lär jag ju kunna bjuda på ett och annat skratt då jag ska försöka röra min stela lekamen.
Ska även försöka hålla löpningen igång under vintern, halvmaran på Åland går av stapeln i oktober nästa år, 2,1 mil, nu är jag mer än nånsin taggad! Jag SKA klara det!
Med risk för att jag gör lite reklam nu men Friskis har faktiskt inneburit fördelar för min del. Först och främst en bättre kondition, viktnedgång och nu även nya kompisar och förnyade kunskaper. Nu är jag mer än nånsin taggad att pröva på nya utmaningar! Men bara i min egen takt och på mina villkor.

I just love to move!!

Inga kommentarer: