fredag, augusti 31, 2007

Urless....

....på alla småbarnsföräldrar som trycker upp sina ungar i ansiktet på en och kräver att man ska tycka ungarna är söta. Nej, bebisar är inte söta. Dom ser ut som små troll.
Och nej, jag har inga barn själv. Och ja, visst vill jag ha men nej, det har inte blivit så än. Tror inte att ni förstår hur ont det gör. Att få höra sina föräldrar prata om "att nu har NN fått barn och nu är NN mormor". Hint, hint, vi vill också bli morföräldar..........suck. Och alla dessa jäkla släktingar som hela tiden ynglar av sig. Visst kul för er men jag är så konsumerad av min egen förlust att jag orkar inte glädjas med er längre..........ja, jag vet att jag har problem.

2 kommentarer:

Smartasmia sa...

Tjipp sötingen! Aha - nu vet jag var jag hittar fröken här i bloggosfären:-) Fin blogg! Och då kan vi bilda klubb; vi "medelålders kvinnor utan barn med katter";-) Kramen och tack för fina orden hos moi:-)

Mayumi sa...

Ja, vojne, vojne, bara man inte blir en sån där sur kulturtant utan barn när man kommer upp i 50 års åldern......;)