tisdag, augusti 28, 2007

Jag kände det på mig.....

.....att bilen inte skulle gå igenom besiktningen imorse. Jepp, det var bromsskivorna den här gången. Men det är snabbt fixat!! Skönt att det inte var några andra fel. Jag har ju faktiskt tagit hand om min lilla bil, vårdat och putsat :)
För övrigt så klev jag upp kl 04,30 imorse (det ni!!!), det gick förvånansvärt lätt måste jag säga men jag är väl desto mer trött ikväll istället. Ska köra ett pass medelspinn efter jobbet och sen bums i säng efter middagen!
Jag är så taggad och sugen på att börja träna inför halvmaran nu! Ska väl ta en löptur till helgen hade jag tänkt. Känna på lite att springa en dryg mil, nöta lite sakta. Nästa år tänker jag lägga en liten större slant på löparskor. Har insett hur jäkla viktigt det är att ha bra dojjor.
Och så hoppas jag starkt på Ki Box nu under hösten. Längtar efter att få testa nåt nytt!!

Inga kommentarer: