fredag, september 28, 2007

Fuck this!!

Det känns som att jag aldrig nånsin mer kommer att bli pigg. Har sovit pissdåligt varje natt sen jag kom hem från USA. Vaknar typ flera ggr och tror att jag är kvar i USA, får panik, ångest mm och måste sitta upp i sängen och tvinga mig själv att vakna till för att kunna slappna av. På dagarna är jag supertrött, på kvällarna ännu tröttare. Lyckades trots det att betala alla räkningar i tisdags och diska. All packning ligger dock fortfarande kvar i väskorna i hallen. Jag har bara inte orkat ta hand om skiten. Träningen har varit lite si och så. I tisdags stack jag ut och sprang 30 min, ville inte ta i så hårt och dessutom visste jag att kondisen inte var den bästa. I onsdags hade jag råkat boka in mig på ett medelpass spinning och upptäckte det alldeles försent. Så jag gick på passet. Det piggade visserligen upp lite men jag orkade tamejtusan inte trampa mig igenom alla positioner. Det är ett mirakel att jag överhuvudtaget orkade trampa bara. Så igår avstod jag från all träning. Var dödens dödstrött. Carro var en ängel och bjöd på middag när jag kom hem. Hoppas hon förstår hur mkt jag uppskattade hennes omtanke. Stannade kvar och snackade en stund men drog sen upp till mig lagom till programmet "Du är vad du äter". har inte sett på TV sen jag lämnade USA i lördags..........somnade gott framför CSI Miami lite senare.....
Idag fredag, sista dagen innan helgen. Guuuud var jag ska SOVA imorgon. Längtar efter en fungerande kropp, pigg och alert, en mage som funkar och få tillbaka aptiten, just nu tvingar jag i mig mat bara för att jag måste äta. Mår mest illa av tröttheten........
Och som toppen på isberget gick jag och köpte mig en SVINDYR jäkla tröja idag. Jag menar 700 spänn!!!!!!!! Dyrt i min värld iaf.........ska ju dessutom betala bensin och bilnota för resan och bilreparationer till farsan........men jag har ju trollat fram käk på bordet för en spottstyver tidigare så på nåt sätt måste det gå den här månaden också.
Så dagens ledord blir precis som jag känner just nu:
Fuck this!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

700 för en tröja, det är väldigt dyrt i mi värld oxå! den måste ju vara nåt extra iallafall..:)

Mayumi sa...

Asså, det är en grå stickad tröja, faktiskt riktigt mysig o skön av märket Bondelid.....köpte den på MQ.....det hör som sagt inte till min vardag att köpa såna dyra kläder men jag ville ha den, jag var trött o grinig och jag hade faktiskt pengar kvar från reskassan (tro det eller ej!!) så jag tog den :)