lördag, september 29, 2007

Grey day

Igår kväll somnade jag på soffan vid 21 tiden, totalt slut. Jag har sovit 11 timmar totalt. Vaknade upp helt mosig men piggare än jag känt mig på länge. Kravlade mig upp och fixade frukost. Ahhh, kaffe är mitt livselixir!!
När jag hade vaknat till lite mer tog jag tag i städningen. Håller på och tvättar för fullt just nu och har äntligen lyckats packa ur mina två resväskor, bära ner dom i källaren och plocka in alla saker där dom ska vara. Nu ser faktiskt hallen mer ut som en hall och inte en sopstation. har även bäddat rent i sängen och ska snart ta hand om disken. Längtar efter en städad, ren lägenhet och att få sätta mig i soffan o slappa. Om jag hinner blir det en kortis på gymmet först förstås :)
Jag har köpt så mkt fina prylar i USA, ska fota o lägga upp här inom kort :) Mest av allt gillar jag mina Halloween prylar och jag önskar att jag hade haft plats för fler såna........fatta att man kunde köpa life size crawling zombies :) Vi var in i en Halloween store tillsammans med Jockes USA polare Maya. Hon lever bara för halloween, det är enligt henne årets största högtid. Och ni skulle se hennes hus.........
Ok, my little friends.....måste tyvärr fortsätta med städningen men kolla snart in igen för jag lägger upp lite mer bilder inom kort :)

Ta!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

ooo life size zombies!!! en sån vill jag ha, shit vad fränt..

Mayumi sa...

Jupp, lite läckert att se dom inne affären. Dom rörde sig och gav ifrån sig sig skumma ljud så fort man gick förbi dom. Du skulle älska alla Halloween stores dom har i USA. Vilka jäkla prylar, och alla kläder man köpa och gravstenar, ljus, skelett, zombies mm..... :)