torsdag, oktober 11, 2007

If I could escape...

Det finns ju bara ett enda ord som kan förklara de senaste två dagarna i mitt liv. Magsjuk.
Så jäkla typiskt att vakna upp tisdag morgon med illamående och mage som var på väg att explodera. Var sängliggandes i stort sett hela tisdagen. På e.m var jag tvungen att åka in till stan för att lämna biljetterna till Jennie och Britt. Dvs, biljetterna till storseansen vi hade bokat på tisdag kväll. Själv åkte jag direkt hem, plockade upp en liter nyponsoppa på Konsum och kröp sen ner i sängen igen. Jag frös, hade ont och var öm i kroppen. Stannade även hemma från jobbet på onsdagen men då var jag piggare. Det vara bara en fråga om att försöka äta nånting. Det funkade bra så på eftermiddagen orkade jag möta upp Linnea i stan för att sen åka och se Gwen Stefani i Globen. Jag hade verkligen inte velat missa den konserten. Med lite pasta som första fasta föda i magen klarade jag mig galant genom kvällen. Vill bara hem just nu och sova, fick ca 4 timmars sömn inatt........det börjar kännas nu...speciellt efter lunch. Men bara 3 timmar kvar nu..........

Recention av konsertrn kommer att läggas upp på min andra blogg Pink Room.....

1 kommentar:

Annsan sa...

Ja jag hade ju för mig att du skulle komma... Usch vad tråkigt att du blev sjuk. Då missade du min farfar som kom och pratade med min pappa! :o) *kram*