måndag, oktober 08, 2007

En helt vanlig måndag

Jobb igen. Vaknade som vanligt inte av klockradion imorse. Den dundrade på i över 30 minuter innan jag ens öppnade ögonen. Skönt att man hade förberett det mesta kvällen innan, ni vet, packa väskan, fixa matlåda mm. Var på lunchjympa 35 minuter bas och brände några kalorier. Även om jag fortfarande kämpar med koordinationen så tycker jag nog att det faktiskt går bättre och bättre. Hoppas att det funkar bättre imorrn :)
Har även beställt nya glasögon. Märkte bl.a i USA när jag körde att jag har svårt att läsa skyltar. Gick och kollade synen förra veckan och fick konstaterat att det inte har förändrats avsevärt sen tre år tillbaka men att det finns en liten försämring på höger öga + att jag har en mindre skelning. Kul. Har iofs känt att det är någe knas med ögonen speciellt när jag är trött och ska fokusera snabbt på nåt eller någon. Ögonen hänger liksom inte riktigt med. Men det ska korrigeras med de nya glasen nu så........3700:- fattigare men jag ser jävligt bra!
Jahapp, vad annars? Inte mkt nytt. Har börjat lyssna mer seriöst på Foo Fighters, följer lite löst Andra Avenyn och Studio 60 on the Sunset Strip och kan konstatera att jag ökat avsevärt i kroppsvolym, trots att jag gick ner 2 kg i USA (bra jobbat Suss!!). Misstänker starkt att det var 2 kg muskler som rök (och fettet tog över)....jag som jobbat så hårt hela sommaren! Så nu är det operation kondis/styrka och uthållning som gäller i höst. I can do it!!!

Och min nya mangodelare funkar som en dröm. Bästa köpet!! :)

Inga kommentarer: