lördag, oktober 06, 2007

Soundtrack of the day

Hade ställt väckarklockan på 8.00 imorse mest för att jag inte ville riskera att försova mig. Det var tänkt att jag och Carro skulle träna Core kl. 11 och jag ville få i mig en stadig frukost ett par timmar innan. Trist nog var Carro tvungen att ställa in pga halsont så jag knatade istället ner till gymmet och tränade kondition och styrka en timme. Efter lunchen öppnade jag paketet jag fick av vår föredetta chef som kom upp och hälsade på oss på jobbet igår e.m. Trodde att han hade köpt Mozartkulor så döm om min förvåning när jag såg att det i paketet låg en ÄKTA Sachertårta från Hotel Sacher i Wien!!!!!!!!!!!!!!!! Jeeeez! :) Så imorrn blir det finfika.

För övrigt så vaknade jag till låten Voyage Voyage med Kate Ryan imorse. Nu kan jag inte få låten ur skallen. Ni vet hur det är. man måste lyssna på den om och om och om igen, hela jäkla dan.
Kolla in videon. Gillar ni blonda uppiffade trädkramare kommer inte bli besvikna.( Ska man tolka stammen som nån slags fallossymbol eller?.....) Har just konstaterat att även Kate Ryan härmed har sällat sig till den specifika gruppen....


Inga kommentarer: