tisdag, oktober 02, 2007

I´m a cranky bitch...before I´ve had my morning coffie that is :)

Idag är en Johnny Cash dag. Bestämde det när jag lämnade lägenheten imorse för att åka till jobbet. Har tusen saker ratt göra på jobbet. Men FÖRST måste jag dricka mitt kaffe i lugn o ro. Ska alldeles strax gå och hämta posten.......
Jobbade mitt första pass på en månad i repan på Friskis igår kväll. Jag var den enda Friskis funktionären där igår (förutom spinning ledaren dårå). Var lite nervös över att inte komma ihåg hur systemet funkade men det gick bra. Lyckades tom genomföra ett köp med kort. (hurra för mig!)..........var på hälsokontroll igår och allt verkade bra tills läkaren kände på min puls och tyckte att den var "ojämn". Blev lite nervös där för en stund. Men han tog EKG och allt såg OK ut. Imorrn är det ögonen som ska kollas. Det blir nog med största sannorlikhet nya glasögon......typiskt. Ännu mer pengar som ska ut. Men, ok, det är ganska livsnödvändigt att ha bra syn....

Gotta go now!!

Inga kommentarer: