fredag, oktober 12, 2007

Nu skulle man behöva ett par starka händer

Jag har sån smärta i nacken och ner i ryggen. Har troligtvis sovit fel och nu är musklerna spända som en båge. Körde ett 35 min lunchpass idag och när vi sträckte på kroppen knakade det hela vägen ner från nacken till svanken. Skönt just då men nu är jag stel igen. Skulle inte tacka nej till en skön massage........
Ska snart sticka hem och fira helg. Eftersom jag får halva kvällen för mig själv funderar jag on man skulle ta och kura ner sig i fåtöljen och titta på nån av filmerna man köpte i USA. Vad sägs om Mildred Pierce eller kanske Grey Gardens? Eller jag kanske skulle höra med Carro om hon vill komma upp och se Marie Antoinette med mig? Öster om Eden har vi redan bestämt att se tillsammans........kanske skulle man också ta och svänga ihop en bärpaj eller kanske en cheesecake? Och så måste jag göra en Adlibris beställning, kanske tar jag även en titt på CDON och Play.com också..........hela fredagskvällen bokad redan :)
Och imorgon ska vi på Ki Balans igen!! Wohooo!

Inga kommentarer: