torsdag, februari 28, 2008

Korrektur

I min feberyra igår skrev jag att vi bodde i Windsor nära Towern....hrm.....nja, stämmer inte riktigt. Vi bor nära Windsor Castle :) Men alla kan vi göra fel :)

Jag piggnade till igår vid lunchtid ochmådde mkt bättre. Efter kursen tog Mia och jag en promenad runt Windsor och mötte sen upp några andra tjejjer från jobbet och åt middag på en thairestaurang. Vi var hemma igen vid 2130 och jag var helt slut. La mig och kollade på Tv och somnade sen som en klubbad säl. Inga jordbävningar (eller spöken) inatt så jag s ov hela natten igenom. Vaknade vid 6 tiden imorse av mobillarmet och funderade på om ja skulle följe med Mia ut och springa. Strax efter messade hon mig o sa att hon var på väg ut. Jag visste att detta skulle bli min sista chans för den här gången att faktiskt se lite av Windsor så jag klädde på mig, snörde på mig joggingskorna och stack iväg ut. Mia sprang och jag småjoggade och gick så mkt jag bara orkade. Fick upp värmen och efter ett tag var det jätteskönt att springa ute i friska luften med rådjur och gröna vidder omkring oss.

Sitter nu i klassrummet igen och vi precis börja...
hörs snart igen!
Ta!

1 kommentar:

Linnéa sa...

vad mysigt det låter där! ni kanske skulle ta och flytta dit så kan vi komma och hälsa på..;)