tisdag, oktober 07, 2008

Just när man trodde att allt skulle ordna sig.....

....så går bilen sönder. :(

Lämnade in den på verkstaden imorse och nu ringde dom och berättade att det kommer kosta mig 1500:- + frakt att få hem en ny reservdel till det som är trasigt (snälla be mig inte förklara VAD exakt som är trasigt för jag kan ingenting om bilar) och sen tillkommmer naturligtvis allt arbete också. Jahapp. Jag ser tusenlappar flyga. Vart ska jag ta pengarna ifrån??
Och de nya vinterdäcken då? Hur ska jag betala dom?

Det blir väl till att trolla med knäna till jul i år igen för just nu ser det ut som att jag kommer få leva på 300:- igen efter att alla räkningar är betalda......

Förra året går i repris.

Fan.Fan.Fan.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

fy fan vad tråkigt när pengarna bara rinner iväg.. så har vi det denna månaden, bakslag efter bakslag och pengarna på sparkontot går upp i rök....

Mayumi sa...

Ja, snacka om slag i ansiktet. Men på nåt jäkla kosntigt sätt så lyckas man alltid resa sig ur askan. Men mitt i skiten är det tungt.