fredag, november 21, 2008

Bättre sent än aldrig

Men här antar jag Linneas utmaning och skriver sju saker om mig själv :)

1. Jag älskar att titta på månen och stjärnhimlen. Kan stanna upp vart som helst och betrakta.

2. Jag var en riktig soffpotatis som ung, orkade inte ens promenera.

3. Jag har pratat med hypnotisören Paul McKenna i telefon.

4. Calle Norlén bad mig hämta ut hans jacka från garderoben på Patricia en kväll när han stötte på min bästis Magnus. Ganska så fräckt med tanke på att man var tvungen att betala avgift när man hämtade ut kläderna!!

5. Jag har aldrig solat solarium

6. Jag har stått i publiken på Top of the Pops på BBC i London. (90-talet!!)

7. Jag har nästan fått en snyting av Jonas Gardell. Inte med meningen dock. Han stod och pratade med Mark på Kulturhuset när jag råkade gå förbi. Som ni alla vet gestikulerar Jonas ganska yvigt och han slängde ut sin arm i samma stund som jag gick förbi........
När min kompis Micke några år senare träffade Gardell berättade han detta för honom varvid Jonas skämtsamt bad honom hälsa till mig att "Nästa gång får hon en riktig snyting!"

Inga kommentarer: