torsdag, november 13, 2008

Segt som kola

Att det ska vara så trögt att komma igång igen med ett nytt Moment. Måste, måste, måste börja läsa om feodalismen nu. Jag vill ju men tröttheten tar överhanden. Men OK, jag gör ett försök ikväll. Jag har tom boken med mig till jobbet idag så jag har ingen ursäkt att inte läsa på bussen hem, eller hur? Eller jo. Deckaren jag läser just nu. Den är allt för spännande........ :)

Träningsvärken håller i sig än men börjar sakta avta, men det går verkligen SAKTA. Jag har fortfarande problem med att gå nerför trappor och backar och sitter jag för länge så är det knappt att jag kan resa mig upp igen. Hehe, but it was ALL worth it!!
En liten röst inom mig viskar hela tiden att jag nog ändå borde anmäla mig till campen som börjar nästa vecka men mitt sunda förnuft tar över. Ja, jag vill och ja, jag ska men inte nu. Så många gånger jag har tagit mig vatten över huvet och bokat upp mig på fler saker än jag kan hantera samtidigt och så många gånger som allting runnit ut i sanden och jag har stressat sönder mig själv. Nej, nu tar jag ansvar för mig själv. En sak i taget. Jag bygger upp, en sten i taget och när jag är redo, DÅ kör jag så det ryker!! :)

men jag börjar ikväll med att åka hem och steka pannkakor åt min sjuka pojkvän, sen läsa det som måste läsas för att sen lägga mig inte alltför sent.

Imorgon är det fredag och inplanerad träning. Jympa, löpträning eller annat? Jag gör det jag känner för helt enkelt :)

1 kommentar:

MarathonMia sa...

Var sak har sin tid vännen. Du får campa till våren.