fredag, november 14, 2008

Kan någon vara vänlig och ta mig härifrån?

Jag försöker verkligen vara en god medmänniska men ibland tryter även mina krafter. Irritationen växer och det är svårt att hålla inne alla elakheter man vill kläcka ur sig. Ändå så håller jag inne på typ 98% av allt jag egentligen skulle vilja ha sagt. Kanske lika bra det eftersom jag förmodligen annars skulle råka väldigt illa ut.

Idag är jag fruktansvärt trött och seg och längtar efter att få bädda ner mig under en varm filt framför Tv´n. Det är också just det jag planerar att göra.......efter att jag har tränat.
Egentligen borde jag ta ut några av mina sparade semesterdagar men jag e snål och vill spara till senare. Dumt? Ja, kanske det men så funkar jag. Dumsnål o dumdryg.

1 kommentar:

MarathonMia sa...

Du ÄR en god medmänniska. Nästan FÖR god - håll inte inne allt. Ge folk vad de tål!

Heja dig.