torsdag, december 18, 2008

Ute i god tid i år!!

Hallelujah! Jag är färdig med alla julklappar!! Såklart eftersom jag började köpa klappar redan i augusti :) Har fixat två julklappar var till alla berörda så jag känner mig riktigt nöjd till skillnad från förra årets katastrof. Hoppas bara nu också att alla blir glada och nöjda :)

I helgen blir det julklappsinslagning, glöggdrickande och godisfabrik (och kanske även kakfabrik) men övrig tid ska jag njuta av julsemestern. Imorgon är ju sista dagen innan jag går på SEMESTER!! :) Sova länge är det första jag ska göra på lördag morgon.

Prio två under julen är att jobba på mina fyra historieuppgifter, skriva klart allt och skicka in. Nu har jag en månad på mig att slutföra innan allt ska vara klart. Men med gott om tid och inget fokus på jobb och annat kommer det att gå bra. Jag är ju ledig dryga två veckor!!

Prio tre är att vila, sova ut och äta godis :)

Prio fyra, läsa lite mer skönlitteratur, börja med mina avslappningsskivor och lyssna på skön musik.

Inget betungande med andra ord. Bara livsnjuting till 100%

1 kommentar:

MarathonMia sa...

Gör lite av allt det där varje dag så får du mycket av allt.

Värna om din tid!