måndag, januari 26, 2009

Cirkeln börjar om på nytt....

det är måndag igen och en ny arbetsvecka. Nä, nu måste jag se till att vinna dom där miljonerna på lotto så att jag kan göra nån nytta med mitt liv ;)
Vintern lämnade oss hastigt i lördags och lämnade kvar isgator och slask. Det blev ingen jogg i lördags pga detta så dagen sepnderades inomhus med Melodikryss, städning och studier i fåtöljen. Igår fortsatte läsandet och sen avslutades dagen med ett spinningpass. Vi får se hur det går med stavgångspasset ikväll. Kanske behöver vi ha skridskor för att ta oss fram på bästa sätt.

Så kommer dagens fråga: Vad skulle du göra om du vann 100 miljoner?

Själv skulle jag:

-Köpa och renovera ett gammalt sekelskifteshus i Roslagen, Dalarna eller på Åland
-Resa till USA, Australien och Asien
-Skaffa mig en bra yrkesutbildning inom hälsovård
-Läsa mer historia och arkeologi på Högskolan Gotland
-Köpa en lägenhet till morsan
-Hjälpa brorsan med lånen på gården

2 kommentarer:

MarathonMia sa...

Jag skulle ge hälften till dig och köpa skor för resten.

Mayumi sa...

Du e snäll du :D