fredag, januari 23, 2009

Projekt platt mage!

Ok, nu tänkte jag lyfta min träning ett snäpp och försöka jobba på att få en platt och fast mage till sommaren. För att lyckas måste jag lägga in en del core och jympaträning samt lägga in mer magövningar på mina crosspass hade jag tänkt.
Men svårat blir nog att minska på bröd. Brödet, har jag märkt, är en stor anledning till att jag lägger på mig mer hull. Minskar jag brödintaget så minskar omfånget.

Vintern har åter slutit sitt grepp om Stockholmstrakten och snön faller på hus och hem. Imorse när jag åkte till jobbet (jag tog bilen) så slog det mig hur vacker vintern faktiskt kan vara. Det behöver ju inte alltid vara så grått och trist. Snötyngda granar och vintervita åkrar, frostbitna buskar och ljusslingor i trädgårdarna, det är riktig vinter det! :)

3 kommentarer:

Linnéa sa...

jag med!!!! ;)

MarathonMia sa...

häng med mig på 100 armhävningar om dagen och 100 situps - Några rutor ska väl skymta fram på din REDAN platta mage!

Mayumi sa...

20 armhävningar och 20 situps imorse!! I´m on my way!! :)