måndag, mars 30, 2009

Djurplågare

Igår kväll fastnade jag framför TV2 och dokumentären om hundavel i England. Visste ni att människan håller på att toalt avla sönder flera hundraser?

Det skrämmande är att hundavlarna själva inte vill erkänna att så är fallet. Dom accepterar att hundarna knappt kan gå eller knappt kan andas. "Vaddå? Det är ju så hunden ska vara. Våra hundar är anatomiskt korrekta"

Jag satt där framför TV´n och blev mer och mer uppretad över hur fullständigt KORKADE vissa människor är. Dessa IDIOTER borde inte få ha djur och vadmer så tycker jag att dessa DJURPLÅGARE ska registreras och sen för all framtid förhindras att nånsin mer ha djur.

FY FAN.

Jag grät när jag såg de hemska bilderna på hur hundarna lider och det värsta var nog att se hunden som vann första priset i den högt aktade hundtävlingen i England för nåt år sen. Det var fan ingen hund, det var ett DET. Platt ansikte och en jäkla massa päls. Hundstackarn kunde knappt andas och fick stå på en islåda för att den inte skulle bli överhettad. Och sånt premierar man!!!!!!!!!!!!! Och så sitter Kennelklubben och vägrar ändra reglerna för hur hundar ska se ut och så har man mage att säga att inavel mellan hundar inte är farligt alls!!!!

Nä, usch, nu e jag så arg och upprörd........

Man kan ju undra vart mänskligheten är på väg. Men en sak är säker. Jag skulle knappast vilja kalla människan för världens smartaste........iaf finns det helt klart individer som drar ner människoarten i skiten......

1 kommentar:

Linnéa sa...

jag kan itne ebskriva med ord vad jag känner. finns det nåt jag hatar så är det folk som behandlar djur illa.