torsdag, juli 30, 2009

Självdiagnos

Nu vet jag vad som hände mig igår. Jag fick ett sk tyst migränanfall. Alla symptom stämmer. Först den sk auran då synfältet liksom rubbas och man ser suddigt och det blixtrar framför ögonen, sen en stund senare kommer huvudvärken. Men ett tyst migränanfall är lindrigare än klassisk migrän. Visst hade jag ont i huvet men inte så mycket att jag blev handikappad eller sängliggande i ett mörkt rum.

Har aldrig haft migrän förut men nån gång ska väl vara den första. Huvudsaken är iaf att jag mår bättre idag.

Och idag SKA jag springa.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

vad fint du har fått dfet i köket! hyllan är så fin!

Mayumi sa...

Älskar mina nya fynd! Det lönar sig att leta runt i butiker, på loppisar, på nätet och andra ställen :) Och nu trivs jag ännu mer i köket ;)