onsdag, juli 29, 2009

Vad är det med mig??

Senaste veckan har jag varit totalt utmattad. Färdig att gå och lägga mig redan vid 16 tiden på dagarna. Ingen ork alls i kroppen. Dessutom har jag inte tränat nåt på länge pga alla resor och omkringflackande. Men jag har promenerat mellan 7-10 km ca varannan dag så jag har inte varit helt stillasittande. Jag har även sovit 8-9 timmar/natt men ändå går jag runt med stora påsar under ögonen.
Idag medan jag höll på att röja i köket, jag stod alldeles stilla och torkade en bricka med en handduk så började det att flimra framför ögonen. Det kändes inte som ett svimningsanfall, inget sus i öronen eller höjd hjärtfrekvens, bara sämre och fläckig syn....skitläskigt. Jag släppte allt och gick till sängen o la mig men synen var fortfarande flimrig. Men inga svimningssymptom, bara en läskig overklighetskänsla och en enorm matthet.

Sen kom huvudvärken. Jag drack fyra glas vatten och åt en bit mat och nu efter 2 timmar försvann huvudvärken lika fort som den kom. Huxflux bara.

Pga av andra märkliga symptom så har jag sen tidigare redan bokat en tid hos husläkaren nästa vecka.
Jag misstänker att det är mina homonvärden som spökar igen. Kanske är dosen fel? Kanske har jag råkat ut för en sen reaktion på Levaxinet? Jag vet inte men förhoppningsvis får jag svar nästa vecka.

Nu ska jag vila en stund innan jag försöker ge mig ut på en promenad.

Inga kommentarer: