onsdag, juli 29, 2009

Vem har sagt att man inte kan bo charmigt i lägenhet??

Lite bilder på sommarens fynd till hemmet.......



Så här ser min nya kökshörna ut numera :)


Hyllan från Slott och Koja är äntligen på plats och dekorerad :)

Liten detalj från vägghyllan.....


Årets fynd i Spillersboda, två ljusstakar, någon som känner igen dom kanske? ;)


Skåpet som jag fyndade på Blocket igår. Riktigt fint faktiskt.


Skåpet igen. Den gröna stolen hittade jag i brorsans lada.


Det var rea på MIO och jag köpte mattan jag suktat efter i ett år för halva priset :)


Bytte till mig denna fina tavla för en väska från Rom. Det var det värt.


Denna hittade jag i en presentbod vid Vreta lanthandel. Inget glas men så vacker. Åh! :)


Även min lilla arbetshörna fick ett litet lyft. En stol från fyndhörnan på IKEA.

Inga kommentarer: