torsdag, maj 04, 2006

I scream, you scream, we all scream for ice cream.

Igår åt jag vårens första glass. Hade gått och varit sugen i en vecka så jag tyckte det var dags att göra nåt åt det. Det självklara valet föll på Tip top, den smarrigaste glassen i mitt tycke :) När jag kom hem igår stack jag ut och sprang 5 km. Jag är så glad att jag faktiskt klarar det!! Dessutom testade jag med att byta skor igår till ett par med tjockare sula och jag fick inte ont i knäet alls!! Så nu är det bara att träna på. Kroppen slimmas mer och mer och jag ser verkligen resultat. Mer muskler åt folket!! Kollade på Most haunted när jag kom hem och nu har dom börjat sända säsong 2 som består av hela entimmes program!! Coolt! Nån gång ska jag banne mig åka till nåt av de slott som besöker. Kom på att jag inte har nån lektion idag så jag ska direkt hem och plugga, jag gör framsteg så jag har hopp för framtiden!! :)
Nu är sommarvärmen på väg och jag letar efter ett par nya skor. Men det finns så himla mkt att välja på så jag kan inte bestämma mig.....nackdelen med att bo i ett i-land antar jag. Lyxproblem. Hur som helst, på lördag ska jag fixa mitt punka på bildäcket o sen ska jag till IKEA och köpa utemöbler till balkongen. Har ju inte kommit iväg än men bättre sent än aldrig säger man ju...........

Men mest av allt vill jag använda min nya fina tå-ring jag köpte förra veckan........

2 kommentarer:

Linnéa sa...

ja jag tänker väl att det kan vara så oxå. men jag blir så ledsen när de ALLTID har olika ursäkter. lite anar jag att de inte vill komma ner för att mamma (speciellt) och pappa är sura på min faster för en grej hon gjorde när pappa skulle köpa skog av farmor. vet de var upprörda över det då, men vi pratar, såklart, inte om det.
men det är synd det ska gå ut över mig i så fall.

jag och farmor ska åka upp till midsommar iaf och det ska bli kul..:)
jag tycker oxå vi ska åka iväg och shoppa lite eller titta på nåt spännande. när kommer ni upp?

kram!

Linnéa sa...

jaa ni måste komma! denna midsommaren ska jag inte ge mig iväg nånstans! längtar!
idag har det vart kanonväder här och jag har legat i en park och pluggat flera timmar. skööönt att ä'ntligen sli9ppa frysa!