fredag, maj 05, 2006

Näe.

Huvudvärk. Spända käkar. Illamående. Trött. Less. Just nu känns det tungt. Vill ha biljetter till PSB konserten. Det är slut. Vill ha tid över till att göra klart mina skolprojekt. Det kommer nya hinder hela tiden. Jag vill ha ett vettigt liv. Det ser mörkt ut.
Egentligen vill jag bara packa ihop, stänga ner och dra.

Fy fan för allt äckligt i mitt liv.

13,30

Ok, jag har fått tag på en biljett till PSB konserten. Måste få tag på en till till Jocke men nu har det varit slut i flera timmar. Hoppet hänger på att ngn lämnar tillbaka en ticket......fan.

Fick veta idag att vi ska få en ny städerska på måndag. Varför ska vi alltid byta städerskor när vi väl har fått hit en som är bra och fungerar?? Hon som vi haft nu i drygt ett halvår har varit kanonbra och vi har pratat jättemycket. Trots att hon kan dålig svenska så har det funkat ändå. Verkligen är jättegullig tjej. Samma ålder som mig. Men så klart, varför behålla nån som är bra? *suck* Så idag kom hon och sa hej då och hon grät när hon gick härifrån. Jag bad henne titta in eller höra av sig om hon vill fika nån gång så vi får se hur det blir.

Det känns att pollensäsongen är här. Jag har börjat nysa och huvet är tungt som bly. Ska springa ikväll, får se hur det går med andningen......

Vill åka hem och dra nåt gammalt över mig....

1 kommentar:

Linnéa sa...

trist att läsa att du har det motigt..:( hoppas lite vila i helgen kan göra dig bättre!

vad tyckte du om gardinerna, var de som du väntat dig?
de var skittunga, mer än jag väntat så¨jag satte på 2 frimärken till, hoppas det räckte!