tisdag, juni 20, 2006


Du är värd en glass!

Nu har jag fått två glassogram inom en vecka! Schyrre!! Älskar glass, speciellt tiptop :)

Lämnade in bilen imorse och får väl besked under dagen om killen kan göra nåt åt mitt avgasrör. Åtminstonde temporärt. Hela ljuddämparen måste ändå bytas sen innan augusti och besiktingen. 2000:-. Vilken fröjd. Håller tummarna idag iaf.

Var ute och sprang 5 km igår och det var så skönt. Kanske lite för varmt och jag fick kämpa mer än vanligt men det var värt besväret. Springer nu ca 1,5-2 mil/vecka beroende på hur mkt jag hinner/har lust med. Spinningen ligger nere för tillfället. Kommer att bli slitsamt när jag ska börja träna det igen sen men till semestern blir det bra läge att börja igen. Just nu så har dom lagt om tiderna så knasigt så jag hinner aldrig till träningen men då är det ju toppen att kunna snöra på sig ett par dojjor och springa istället och samtidigt få frisk luft :)

Och för er som inte vet det så är det en åländsk midsommarstång på bilden. För mig så ska en midsommarstång se ut så. Inte på nåt annat sätt. Ni svenska är så märkliga........;)

Men mest av allt vill jag kunna sluta shoppa kläder. Självklart kunde jag inte hålla mig igår och köpte en vit tunika med broderier, 150:- på rea.....men den var fin.

Inga kommentarer: