onsdag, juni 21, 2006

Global fussball.. ok....??

Det lät som om min granne hade bjudit 20 personer och en elefant igår kväll. Javisst, det var fotboll på TV. *suck* Själv la jag mig och läste och mumlade surt över att cigarettrök sipprade in från balkongen under och in genom min vädringslucka i sovrummet.
Jag fattar inte den här fotbollshysterin.......nä, faktiskt inte. Alla gnäller om hur dåligt lagen spelar men va fan spela själv då............ eller håll käft.

Vet fortfarande inte hur läget är med bilen men jag tolkar telefonens tystnad som ett bra tecken. Skulle han inte ha fått tag på reservdelar så borde han väl ha hört av sig...eller?

Ikväll är det planeringskväll inför USA resan. Vi tänkte käka koreanskt och försöka komma upp med en fungerande resplan. Damn, det finns så mkt jag vill se men så lite tid.......

Och så har jag hittat en busfin medeltida klänning på Tradera.
Bjuda eller inte bjuda??

Inga kommentarer: