tisdag, juni 20, 2006


Folk och rackare

Fick just veta av farsan att det inte går att tillfälligt laga avgasröret på bilen. Hela bakre delen måste bytas ut. Med lite tur och flax så kommer detta att ske senast onsdag kväll. Hoppas nu bara på att de rätta reservdelarna finns inne.
Fortsättning följer.......

Som jag kanske tidigare nämnt så är jag sugen på att skaffa mig en medeltida eller vikingatida dräkt. Hittade några olika mönster och så men jag kan ju inte sy själv så.......men nu stötte jag på en tjej på Gotland som syr upp finfina kläder och på hennes hemsida fann jag klänningen här på bilden. Supernajs! Finns på www.kmggotland.se
Och priset, 1695:- var inte alls så farligt tyckte jag!
Helst skulle jag vilja ha med snörning av läderremmar bak på ryggen men jag vet inte om den deteljen är specifikt medeltida.....men det skulle vara fint tycker jag :)

Men mest av allt vill jag ha en påse cashewnötter i choklad!!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

ååå jag håller tummarna jättehårt!!!!!

jag tycker de påslakanen är skitsöta! och sjukt billigt..:)

Linnéa sa...

jag kommer inte ha internet från jag åker imorgon, du kan väl messa mig när du vet om bilen?