tisdag, augusti 15, 2006

Español eller francais?

Kan inte bestämma mig. Ska jag börja med franska eller spanskan? Jag kommer ju ihåg mer spanska än franska så det vore kanske bättre att bygga på den men den kursen är dyrare o går inne i stan. Franska kursen är billigare och den kan jag läsa i Norrtälje, alltså a little closer to home. Men jag vill ju även läsa spanska......fan.

Men det kan bli så att jag inte behöver ta det beslutet alls....min bil har nämligen gått sönder IGEN. Jepp, trodde man nåt annat?? När jag kom ut till parkeringen imorse så lutade hela bilen kraftigt åt vänster. Jag fattade ingenting, stod bilen snett eller hade jag fått punka? Nope. Jag klev in i bilen o startade, det lät som det skulle och det gick bra att backa ut och köra också men bilen lutade fortfarande. Jag parkerade den igen och konstaterade att nåt skit har gått sönder som jag inte kunde se.
Jag ser ännu mera pengar fly sin kos över denna förbannade skrotbil.......

Nu vill jag sälja skiten så fort det bara går.

3 kommentarer:

Linnéa sa...

fan va jobbigt att den går sönder hela tiden. du som funderade så mycket innan du köpte den..
ska du sälja eller hur ska du göra?

Mayumi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linnéa sa...

ja men man blir ju det, det känns så tröttsamt liksom.. men är det ingen större fara som kostar multum så bit ihop och hoppas att det inte händer mer saker.
det kanske är du som kör som en rallyförare..;)