onsdag, augusti 16, 2006

Fyra

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
Tidningsdistributör
Telemarketing/Kundtjänst
Cafébiträde
Receptionist

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen
Mångalen
Que he hecho para merecer esto?
Amadeus

3) Fyra städer jag bott i
Stockholm
London
..
..

4) Fyra TV-serier jag gärna ser
Det Okända
Most Haunted
Dr Phil (ingen serie jag vet men jag älskar programmet)
CSI

5) Fyra ställen jag vill åka till
Japan
Spanien (igen)
Thailand
Australien

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen
Aftonbladet.se
Lunarstorm.se
Blogger.com
Friskis.nu

7) Fyra favoriträtter
Mormors pannkakor
Grillat älgkött
Kusinens köttfärspaj
Kyckling med curry

8) Fyra ställen där jag trivs
Stugan på Åland
Kättbo
Hemma
På resande fot

9) Fyra favoritplagg
Top
Mysbrallor
Pyjamas
Jeans

10) Fyra favoritresmål
London
Åland
Italien
Kättbo

Nöjd så Linnéa?? :)

4 kommentarer:

Linnéa sa...

ja e supernöjd nu..;)
men plaggen, missade jag dom????

Mayumi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linnéa sa...

smaaaaaaaaaart!!!

Linnéa sa...

det känns lite billigt för mig som suttit i flera timmar i streck och knåpat med detta. 50 kr för fjärilarna? eller så går jag ut ännu högre och kollar läget? eller kanske 60 kr styck eller två för 100?