måndag, augusti 14, 2006

Un poco loco

Helgen passerade smärtfritt. Slappade som tusan i fredags kväll. Vaknade tidigt på lördag och åt en lång frukost, resten av dagen ägnade jag åt att tvätta, städa, springa och handla. Läste en bok, gjorde ett språktest i spanska och såg sen en jättebra fransk långfilm som heter 8 kvinnor. Rekommenderas varmt!! :)
Söndag. Slappa dagen. Gick runt i myskläder typ hela dan. Cyklade ner till affären en kortis o handlade fisk, sen hem igen, slappade lite till, lagade mat, skrev klart mitt skolarbete (äntligen!!), diskade och gick o la mig kl. 21,00 och kollade på Dreamcatcher (som jag redan sett).
Imorse fick jag besked från min lärare att jag är välkommen till fortsättningskursen i fornsvenska trots att jag ännu inte lämnat in mina två rester. Skönt!
Håller även på att leta en spanska eller franska kurs som jag kan sysselsätta måndagarna med i höst. Nu är jag så himla sugen på att återuppväcka mina slumrande kunskaper i de två språken igen :)
Så nu ska jag sticka till skolan för att lämna in en anmälan till min andra tenta i svensk medeltidskonst som ska skrivas senast den 28/8. Sen blir det hem och springa igen!!

Och om ca 2 veckor kommer spinningsschemat igång igen som vanligt!! Jag längtar!!!!

See ya!

1 kommentar:

Linnéa sa...

det verkar nästan som en del är rädda för att få "fel" present. att man måste köpa det dom pekar på annars blir det fel och så ser man det på typ tradera sen..
och det med att folk ska va så fina i kanten. det stör jag mig på så in i..... alla är vi olika och väljer olika sätt att leva på, och även vart man vill bo. jag trivs och står för det, jag behöver inte gömma mig bakom nån fancy husfasad. skönt att det finns fler som tycker som mig!