måndag, oktober 09, 2006

Avfallskvarn

...och för att återknyta till ett tidigare inlägg i min blogg angående cravings så är jag just nu enormt sugen på varm Oboy och ostfrallor. Varför? Who can tell......

Hämtade ut mina beställda filmer på ICA i lördags. Jocke kunde tänka sig att se Big Trouble in little China men Snuten i Hollywood och Breakfast Club fick jag behålla för mig själv. Bra! Ska köra en slapp e.m nån helg framöver, ligga i sängen o mysa med en kopp thé och film :)

Vaknade förresten imorse och var öm i vänstra njurregionen. Kan bero på att jag igår kväll bälgade i mig två stora glas vatten när jag pluggade och avslutade det hela med en stor kopp thé, 2 timmar innan läggdags. Resultat: hjärtklappning, sömnsvårigheter, pissnödig hela natten och ont i magen.......I should slow down I guess.

Förresten, prova viol thé, en riktig hit jag lovar!! Både luktar och smakar gudomligt!! :)

Idag blir det kycklingfilé och kokta grönsaker till lunch, sen iväg till bibblan för att hitta en tysk ordbok. Förargligt nog så måste jag traggla mig igenom en tysk bok(!!!) för att kunna svara på första hemtenta frågan.....ok, att jag har läst tyska, men det var för typ 15 år sen!! Fattar inte hur skolan tänker ibland....

Inga kommentarer: