måndag, oktober 09, 2006

Utmaning från Linnéa:

Here goes.....

Berätta om första fyllan: Jag var nog typ 18, deppig, ensam o i stort behov av sällskap på nyårsafton. Mina föräldrars äktenskap var på bristningsgränsen, farsan stack ut och morsan jobbade natt. Kvar var jag ensam hemma med en flarra vin som jag lyckades bälga i mig. Spydde som en gris senare och var totalt urbakis dagen efter........höll på spy i tvättmaskinen när jag skulle tvätta....har aldrig supit mig så full nånsin igen. Blä.
Vem är ditt snyggaste hångel? Ja, ehm, lite känslig fråga där då liksom, för Jocke är ju min boyfriend nurå sen drygt 5 år tillbaka så han är ju först på listan :) Men mitt första strul Dave i London kanske dårå........har iofs insett nu efteråt att han faktiskt påminde en hel del om Hugh Grant som jag absolut inte tycker är snygg men what the fuck?......
Yngsta respektive äldsta hångel. Dave var minst 10 år äldre än mig vill jag minnas. Har aldrig hånglat med ngn som varit yngre......känns inte rätt liksom...
Har du hånglat med fler personer under en 24-timmars period. Nope, that´s not my cup of tea faktiskt.
Säg något du är nöjd med i ditt utseende. Har aldrig varit nöjd med nånting när det gäller mig själv men efter dryga 1,5 års fysisk och mental träning så kan jag faktiskt ärligt säga att jag gillar mina händer.....(!!!)
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig. Hm, svår fråga men oftast brukar en snygg frisyr och fina ögon göra tricket.
Favoritsexsoundtrack. Ehm, vem hinner planera, plocka fram o sätta på en favoritskiva??
Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Har köpt mååånga pinsamma skivor i min ungdom men de flesta är borta nu. Nuförtiden köper jag inga pinsamma skivor ;) Jag väljer med omsorg....
Har du ljugit för att få någon i säng? Nä, så desperat har jag aldrig varit.
Har du strippat för någon? Så desperat har jag VERKLIGEN inte varit.
Har du stoppat upp BH´n nån gång? Nope.
Har du snattat? Ja, en kajalpenna på H&M för många år sen. Den bara låg där på golvet i affären, jag plockade upp den och traskade ut.......så idiotiskt egentligen för jag har aldrig känt behov av att snatta nånsin faktiskt. Det här handlade enbart om att vara ball inför andra.....som sagt, idiotiskt.
Har du moonat? Herregud, nä!!!

Inga kommentarer: