måndag, oktober 02, 2006

Rocky Road

Jocke ville ha glass i fredags men jag var inte ett dugg sugen....tills vi kom hem o jag insåg att han hade köpt...Rocky Road.......jepp, klart jag ville ha glass.....döh....!!
Är tillbaka i svensk tidsrytm igen vilket känns bra. Har sprungit 1 mil i helgen och det gick bättre än förväntat efter ett uppehåll i 2 veckor. Ska vila idag o köra spinning imorrn. Det lär nog inte gå lika bra men skit samma.

Ska inte tjata någe mer om USA resan men som en sista knorr på d hela vill jag bara meddela världen att jag under min senaste tripp ÄNTLIGEN fick göra tre saker som jag läääänge drömt om:
1. Köra bil genom öknen. Trist bara att vi inte hade en cab....
2. Ätit en äkta Cherry pie med glass på en äkta diner
3. Köpt mig en enormt fin och mysig pyjamas. Har alltid avundats tjejer i amerikanska filmer när de springer runt hemma i sina pyjamaser, det ser så himla skönt ut och jag kan meddela att det är det!! :)

Har spenderat helgen framför TV´n en hel del. Såg The Cave, The Missing, Kids in the Hall första avsnittet i första serien, The Legacy första delen. Den har äntligen släppt på DVD efter typ 10 år....som jag har längtat. Jag älskade den serien när den gick på TV men serien lades ner och sen har det varit en massa tjafs om hur o när den ska släppas på DVD. Så nu hittade jag äntligen första säsongen i San Fransisco. Ingen tvekan, jag tog den direkt!!

För övrigt inget nytt....

Inga kommentarer: