onsdag, oktober 04, 2006

Such a perfect day

Hade HUR mkt som helst att göra på jobbet igår men dagen bara rann iväg snabbt så det var skönt. Stressade hem till träningen och där träffade jag min granne som nu också har börjat med spinning. Jag trodde inte att jag skulle orka hela passet men faktiskt, det gick så jag var jättenöjd efteråt. Stod o surrade en stund med grannen och sen kom några tjejjer från Friskis o frågade vart jag hade varit, det hade nämligen noterat att jag varit borta från träningen under en lång period. Kul att man faktiskt är saknad :) Jag berättade om min resa och att jag inte haft möjlighet att träna i sommar pga de knasiga tiderna. Jag hinner ju inte till 18,30 passen......Men nu ska det bli ändring på det!! :) Sen drog jag hem och duschade, käkade min enormt goda sallad bestående av linser, kikärter, sallad, tomater, morötter, broccoli, tonfisk, citron och rosmarin. Skum blandning jag vet men det var faktiskt gott :) Jo, just ja, ett ägg till det också :) Igår när jag kom hem så hade även våra filmer som vi beställde från CdON kommit. Wohoo!! Perfa!!

Så jag är så himla nöjd med livet just nu...... :)

Inga kommentarer: