torsdag, december 14, 2006

Ska det vara kjol eller byxor??

Sådärja. Då var allt avklarat på jobbet för idag. Resten av tiden blir bara att sitta av. Ska ta med en bok imorrn att läsa annars kommer det bli en riktigt dryg dag.
Jag bjöd på köttfärspaj till lunch idag på jobbet och jag är nöjd med hur den smakade. Testade grahamsmjöl i degen vilket var en höjdare! Sen till fikat bjöd jag Ernesto (som var den ende kvar förutom mig!) på mina hembakade hallon o blåbärsmuffins *mums*.
Kopplade igår kväll upp mig på Nasa´s hemsida och följde rymdstationens arbete med att dra in solcellerna LIVE! En otroligt häftig upplevelse att höra dom däruppe prata med Houston i direktsändning från rymden :) Uppdraget igår gick inte helt smärtfritt och man såg tydligt att det inte vek ihop sig så som det var tänkt. Till slut tog dom beslutet att skicka ut en gubbe igen för att få ordning på det. Och det är väl det som kommer att ske ikväll antar jag så jag tänker koppla upp mig igen för att se :)
För övrigt är allt som vanligt. Spinning ikväll, följt av middag framför TV´n och den nya serien Afterlife som verkar lovande :)

Och till vår svenska atronaut och hans medarbetare uppe i rymden just nu vill jag spela låten Resurection med PPK bara för att den passar så himla bra just nu!! :)

Halleluja!

1 kommentar:

Linnéa sa...

det ska va KJOL!! ;)
du, skicka ett sms imorgon med din klädstorlek.