måndag, december 11, 2006

Det var så roligt jag måste skratta....

stackars lilla vita rika flicka med guldsked i mun, .......hur understår vi oss att behandla dig såsom vi gjorde häromdagen? Vi andra, pöblen som inte förstår bättre. Paris Hilton och Linda Rosing spelar i samma liga verkar det som. No further comments......

Vilken helg det har varit!! Efter fredagens slapp och häng framför TV´n så var jag uppe bright and early lördag morgon kl. 08,15!! Kokade kaffe, åt en banan, diskade och bäddade sängen. Tränade ett baspass spinning kl. 10,00 och sen blev det en mastodont frukost med gröt, kaffe och mackor. Resten av dagen ägande jag åt att baka lussekatter, städa och laga mat. Jag höll igång nästan hela tiden, kände inget behov av att vila eller sova. Jag försökte lägga mig på sängen en stund för att läsa men jag klarade bara av en dryg timme innan jag var på fötter igen.
Kvällen spenderades framför TV´n och AMF och några bitar julchoklad....mmmm :)
Söndag. Sov länge, sen frukost och så dags för bak igen. Denna gång blev det ett rågbröd kryddat med anis och en saffranskaka. Morsan kom strax före 13,00 och vi fikade. Hade tvättstugan och sen var jag tvungen att städa ur badrummet. Satt och klurade på matteuppgifter en dryg timme på kvällen och sen försökte jag se tredje avsnittet av AK3. Det gick inget vidare eftersom telefonen ringde hela tiden :) Så kl. 22 kröp jag äntligen ner i sängen och kollade på en dokumentär på Discovery om psykologin bakom seriemördare och psykopater. Hade svårt att somna så jag låg och vred mig säkert en timme och imorse var det enooormt drygt att stiga upp.
Bara 4 dgar kvar till helg nu....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Inga kommentarer: