måndag, mars 12, 2007

En skum dag

Jag har varit riktigt jäkla, drygt, jobbigt trött hela dagen idag. Jag har inte kunnat tänka klart, jag haft svår yrsel som gjort att jag haft svårt att gå, jag har tappat saker, glömt bort de enklaste namn och ord och haft allmänt svårt att koncentrera mig. Nej jag har inte en hjärntumör, jag har mens. Blir ALLTID så här. Och det är så jävla drygt. Enda trösten den här gången är jag jag av ngn anledning sluppit den värsta värken. Tröttheten tog istället ut sin rätt. Jag kan somna när och hur som helst men huvudvärken jag får dras med är inte att leka med.
Någon som vet vad som fattas mig? Näringsbrist? Jag tar kosttillskott och äter frukt, grönt och fibrer varje dag, fisk, kyckling och kött ingår i kosten varje vecka + motion.
Men som en solstråle i eländet så ringde dom från Friskis idag och ville träffa mig för en intervju. Så på söndag ska jag till Norrtälje. Jag hoppas på det bästa. Jag har ju inte all tid i världen men jag kan tänka mig att lägga ett par timmar i veckan för att lära känna lite nytt folk och ha nåt att göra i veckorna (som om jag inte hade tillräckligt!!!) :) Wish me luck :)
Fick göra om min astronomiuppgift idag. Första uppgiftsförsöket sprack totalt då molnen har legat som ett tätt täcke över Stockholm i flera veckor. Så nu ser jag äntligen en ny chans att hinna färdigt.
Men nu e de sussa dags igen., Har tagit en Ipren och vill helst av allt bara vila mitt ömmande huvud....

Gonatt!

Inga kommentarer: