torsdag, mars 15, 2007

Tjena bruden!

Attans vad mörbultad jag är i kroppen. Ger mig tusan på att det ligger nån ny förkylning o gror för jag vaknade men en aaaaningens halsont och illamåeende. Dessutom var jag totalt slut i kroppen redan under träningen igår kväll. Trots det gick passet över alla förväntan. Jag tog i så svetten sprutade åt alla håll :) Skönt med vilodag idag. Måste ladda inför Madonna passet imorrn!!!
Och ladda tänker jag göra med American Pancakes till middag! Yep, it´s pancake day igen!!

Imorse hittade jag äntligen mina nycklar som varit spårlöst försvunna under ett par veckor. Jag var helt säker på att jag hade lånat ut dom till någon som sedan hade glömt bort det. Jag kunde bara inte komma på vem. Så jag tog ett par extra nycklar och allt var frid och fröjd ända tills imorse när jag skulle öppna dörren till jobbet igen. Nycklarna var BORTA! Men va f....
Hur är det möjligt?? Går ngn o rotar i min väska??? Jag vände i stort sett upp och ner på hela väskan men det var när jag dängde den i bordet som jag hörde ett "klirr".............nycklarna fanns där.........i väskan.......på andra sidan fodringen.........det måste alltså finnas ett hål. Jag vände, vred och letade och hittade slutligen hålet, ett litet lurigt hål som precis lagom stort för att BÅDA nycklar skulle kunna slinka igenom. Jag har alltså hela tiden gått och burit på mina försvunna nycklar utan att veta om det.....Men bättre det än att de skulle ha varit stulna eller tappade.

Dags att köpa en ny väska kanske?

Inga kommentarer: