onsdag, mars 14, 2007

Livet kommer tillbaka

Solen skiner och himlen är alldeles blå. Stjärnklart på nätterna och värmegraderna stiger med saven. Det är VÅR! Längtar att få klä mig i tunnare kläder, få promenera på Djurgården, fika med kompisar, åka till Dalarna och Åland, springa i skogen, cykla på landet, äta frukost och middag på balkongen och att slippa tränga ner fötterna i stora fodrade kängor........
Tröttheten försvinner sakta från min kropp. Jag är ganska så stel i nacken och igår hade jag tom ont i ansiktet. Träningen tog bort en del spänningar men jag var totalt nollställd efteråt. Kände mig så himla disträ och trots att jag försökte vara lite social o snacka med folk så orkade jag inte mer än att haspla ur mig några ord och sen stå där som ett fån o stirra. Så jävla töntigt. Men jag är på G. Folk får ta mig för den jag är.

Måste hämta en banan.....

.....sådärja. Blodsockret höll på sjunka ner i botten.

För övrigt tycker jag att Gwen Stefani var mkt coolare när hon var med i No Doubt. Men jag gillar henne ändå......

Inga kommentarer: