torsdag, mars 22, 2007

I made it!!!

Det var svettigt, det var trångt men jag fick det jag skulle ha, klänningen :) Jag kom precis när HM öppnade dörrarna och det bara vällde in brudar i alla åldrar. Alla började slita o riva i kläderna och jag letade desperat efter klänningen som jag bestämt mig för. Den hängde längst ner och jag hittade min storlek på direkten. Så in i provhytten där det inte hade hunnit bildas någon kö än, prova, prova, jo, klänningen satt som en smäck! Den var helt GRYM! Ingen tvekan, jag tar den. Så ut ur provhytten, nu hade en lång kö bildats utanför. En snabb titt på övriga kläder, noterade att ALLA klänningar i samma modell var helt slut. Hittade inget jag ville ha så nu till kassan. Ingen kö där efterosm alla brudar nu köade till provhytten eller fortfarande rev runt bland kläderna. Betalade och skuttade hur lycklig som helst därifrån :)

En timme senare lyckades jag ta mig in på hemsidan o beställde även en vit skjorta med puffärmar och ett svart smalt skäp :)

Vilken jäkla GAM man än!! :)

Hittade förresten ingen bild på klänningen som jag kan lägga upp här så ni som är nyfikna får väl kika in på HM´s hemsida och leta efter en svart/vit stormönstrad klänning för 298:-. Den är MIN nu!! :)

Inga kommentarer: