lördag, mars 24, 2007

Morgonstund har guld i mun!!!!

Vakna, vakna upp och hoppa!! För att ge er en bild av hur trött jag varit denna vecka så kan jag berätta att jag somnade på soffan igår kväll strax efter kl. 21. Jag vet. Man är ingen partyprisse precis. Åldern tar ut sin rätt.......Klockradion sparkade igång imorse kl. 8.15 men jag kom inte ur sängen förrän en kvart senare. På med kaffebryggaren, diska gårdagens disk, bre en macka och så äntligen kunde jag sätta mig vid köksbordet en stund och njuta av en kopp rykande färskt kaffe *mmmmmm* Mitt livselixir :) Ska alldeles strax skutta ner till träningen, vi börjar 10 med basspinning. På radion skränar Ring så spelar vi, det har del ALLTID gjort ända sen jag var liten bebis så det är en vana jag bara inte kan bryta, hur töntigt ni än må tycka att det är :) Men det hör ihop med en lördagmorgon och kaffe. Fatta hur tryggt det kändes när jag kom upp till Jockes föräldrar i Kättbo Dalarna och upptäckte att där lyssnades det minsann också på samma radioprogram :)
Jag har dessutom blivit helt uppslukad av korsord igen. Det går liksom i perioder det där men mest är det på sommaren som jag brukar sitta med pennan i högtsa hugg. Jag har korsord med mig överallt, vid köksbordet, i handväskan och tom på toa!! :) Men det är verkligen terapi för geniknölarna måste jag säga :) Åter igen, ett tydligt tecken på att man börjar bli gammal :)

Ok, folks, ska sticka ner till Friskis nu men OM jag har lust lite senare idag så kanske jag fixar ett par bilder på mina senaste klänningsinköp. Jag e så himla stolt och nöjd. Jag måste dock vänja mig vid att ha klänning, tycker inte att jag passar i det. Linnéa, vad du än tycker så tycker JAG att du PASSAR VERKLIGEN i klänningar :) Sådeså :)

Gotta go now!
See ya!

1 kommentar:

Linnéa sa...

du passar MINST lika bra i klänning det lååååvar jag! man måste bara vänja sig för det är lätt att man känner sig lite uppklädd. men bara fått in klänningarna i vardagen så är man beroende..:)