torsdag, mars 22, 2007

Men säg godmorgon då för fan!

Idag släpps Madonnas nya kollektion på HM och jag har redan spanat in en svart/vit mönstrat klänning som är så fin så fin. Tänkte ta en sväng ner lite senare för att titta lite närmare på den :) Hoppas att jag hinner få tag på en innan alla andra sliter åt sig ett ex.......eller så är det kanske ingen rusning alls........återstår att se om en timme :)

Har diskuterat böcker under fikat idag på morgonen och nu är jag jättetaggad att hitta en ny bra bok att fördjupa mig i. Håller iofs just nu på att läsa en dokumentär skildring av Gulag vilket i sig är riktigt intressant men jag vill hitta en skönlitterär bok som fångar och inspirerar. Måste leta vidare i bokdjungeln. Och apropå böcker så har jag hittat en bokhylla jag gillar och hoppas nu på assistans från farsan att åka till IKEA och handla. Detta innebär att hela vardagsrummet måste ommöbleras men det gör mig inget. Rummet behöver piffas upp for sure. Skulle vara skönt att få det ordnat till våren så att man kan gå in i sommarhalvåret med en mer städad bostad :)
Hoppas kan man ju alltid.

Alla tjejjer på Friskis har nu hälsat mig välkommen in i gänget och jag känner mig välkommen och ser fram emot att få testa på föreningsarbetet och lära känna mer folk i Rimbo. Aldrig fel :)

Och idag blir det ugnspannakaka!!! :)

2 kommentarer:

Linnéa sa...

hahaha pannkaksberoende?

Mayumi sa...

Mitt nya motto: Thursday is pancake day!!
Pankisar e gott och torsdagar har blivit de dagar som jag tar det lugnt efter 2 hårda träningsdagar o unnar mig nåt lite extra inför helgen :)