söndag, mars 25, 2007

On a lazy Sunday afternoon
Termometern visar på 16 grader ute och solen skiner. Vi låg länge och drog oss imorse. Åt frukost i sängen o kollade på Alla älskar Raymond o Dharma och Greg. Sen tvingade jag Jocke att hjälpa mig städa. Jag dammsög och torkade golv och han diskade. Tvättstugen tog vi hand om tillsammans. Sen gräddade vi våfflor och åt med sylt o grädde tills vi nästan spydde. Usch, inget mer godis för den här helgen nu. Vill inte ha mer nånsin......
Håller på att brygga mig en kopp kaffe nu och funderar på att cykla ner till ICA för att handla. Fast å andra sidan behöver jag nog inte det om jag lagar fisk till middag....har ju en firre i frysen........ok, jag ska dricka kaffe först och bestämma mig sen.
Vårvädret har fått mig på bra humör men orken och lusten att jobba har inte infunnit sig än.
Men jag har förtröstan, påsken är snart här!
Och sommartiden börjar idag, imorrn ska jag köpa löparskor för om det här vädret håller i sig är det banne mig dags att lägga benen på ryggen o börja löpträna. Kanske, kanske ska jag träna för att springa tjejmilen i år :)


Inga kommentarer: