onsdag, mars 28, 2007

Be kind to your heart

Ok, här kommer ett tips. Drick ALDRIG kaffe innan träning. Fy tusan vilken hjärtklappning jag fick. Vågade inte spurta på slutet av passet för jag trodde jag skulle svimma om jag gjorde det....
Nu gjorde jag som tur var inte det men jag skakade i hela kroppen under nedvarvningen. Så "a big no no" till kaffe på eftermiddagarna hädanefter.
Imorgon har jag bokat in mig på ett intensivpass 75 min men jag funderar även på att ta en löprunda. Har inte bestämt mig för vilket det blir än, det får morgondagen avgöra. Beror helt på hur pigg jag är i kroppen.

Idag hittade jag förresten en gammal vän. Vi har inte träffats på typ 5-6 år och jag har många gånger undrat vad han gör nu. Magnus och jag var som bror och syster när det begav sig. Vi bodde ihop, festade tillsammans, han lärde mig att sminka mig och jag tog hand om honom som en storasyster. Vi kollade killar ihop och vi reste även till Tyskland tillsammans. Vår AbFab fest var en succé, jag var Edina, Magnus var Patsy och trots att festen började hemma hos oss så slutade den på en skum fetishklubb nånstans inne i stan tillsammans med en drös av vänner :) Vi hade så himla kul i allt vi gjorde!! Sen blev det som det blev, Magnus träffade en kille och så även jag, våra liv förändrades och vi kom ifrån varandra mer och mer. Sist jag träffade honom var ute på en klubb och vi utbytte nummer och lovade hålla kontakt. Men ni vet hur det är, livet snurrar vidare och vi hörde aldrig av oss till varandra. Jag har fått lite uppdateringar från andra vänner om vad han pysslat med men idag slog jag på skoj upp hans namn på Google och hittade honom direkt!! Han jobbar tydligen som instruktör på ett gym inne i Stockholm, Magnus var så jävla duktig på att dansa så jag är inte förvånad att han har hand om de dansinspirerande passen :) Nån dag framöver ska jag försöka få tag på honom och återknyta kontakten. Det vore så himla kul att träffas och prata minnen och få höra vad han pysslat med på sistone.

Men det blir en annan dag, nu måste jag sova......

Night, night!!

Inga kommentarer: