torsdag, mars 29, 2007

Jellylegz

Jag har just kommit tillbaka efter att ha bränt ca 1000 kalorier ikväll. Det informerade vår instruktör oss iaf när vi trampade i mål på intensivpasset 75 minuter nu ikväll.
Som vanligt så tänkte jag att "herregud vad gör jag här" när jag klev på cykeln. Jag har ju redan kört spinning två kvällar på raken den här veckan. Skulle jag verkligen orka ett till och dessutom ett intensiv? Det fick bära eller brista. Jag gjorde mitt bästa, svetten fullkomligt sprutade av mig, musiken pumpade på i 180 och instruktören skrek att vi skulle trampa fortare och hårdare. Behöver jag bekriva känslan när den sista låten tonade ut och en timmes aktivt trampande var över.
Jag har gjort en deal med mig själv nu. Boka av morgonträningen på lördag, ha skitkul imorgon kväll och ta ett löppass på lördag eftermiddag ute i solen :)

Men just nu vill jag bara njuta av lugnet och min fläskpannkaka :)

Inga kommentarer: