onsdag, mars 28, 2007

Grus i ögonen

Hur trött kan man bli egentligen? Jag släpade mig igenom gårdagen och trampade mig igenom ett baspass spinning när jag kom hem. Inte med bästa resultat men jag kom igenom och det kändes som alltid jättebra efterråt. Är faktiskt lite piggare idag, tröttheten känns inte så påträngande iaf.
Jag ligger så pinsamt efter i matten just nu. Jag har verkligen legat på latsidan. Vågar inte ens logga in på nätklassrummet...........men ok, jag ska skärpa mig. Däremot så har jag faktiskt lyckats komma en bra bit på väg med astronomiuppgifterna. *yippiiiii*. Det såg verkligen mörkt ut där ett tag men nu har jag kommit igen..........nu gäller det snart att råplugga inför den kommande tentan i maj...*huva*Det är mest fysiken jag är lite nervös inför........men jag tror att jag har förstått det mesta :) Skulle önska mig lite mer tid över till plugg på dagarna men man måste ju jobba för att överleva också........trist men sant.

Inga kommentarer: