onsdag, mars 28, 2007

Shoppingberoende? Jag?? Nänänä.....

Oups, I did it again.......shoppade alltså. Fan att jag aldrig kan hålla hårt i plånboken. Men, men. Idag var det just den där klänningen på Indiska som jag sneglat på ett tag men tyckt var lite för dyr. Den var på rea idag och den satt som en smäck! Naturligtvis måste jag ju ha ett halsband till spektaklet också så 250 pix pungade jag ut med totalt. Kanske inte så mkt men plussa på allt man shoppat på sistone så......många bäckar små heter det ju.
Men, ni vet hur det är tjejjor. Man hittar nåt snyggt, känner att "äh, jag kan ju iaf pröva den, behöver ju inte köpa....".....hmm, just det. Så står man där sen i provrummet och trasan sitter hur fint som helst och man kommer på en miljon olika tillfällen man skulle kunna bära plagget och efter en stunds dividerande och överläggande med sitt dåliga samvete så bestämmer man sig för att slå till.
Fan, jag har ju redan två klänningar som jag inte använt än. Kanske dags nu??
Och så var det skor. Ja, ja. Jag får skylla på mina kvinnliga hormoner eller nåt.

What the fuck, bild kommer senare hur som helst :)

And I´m gonna look damn nice on Friday I can tell ya!! :)

Inga kommentarer: